Bugün benim doğum günüm.

Bugün Şeb-i Arûs.

Bugün Türkiye siyasi tarihinin en büyük yolsuzluklarının ifşasının ilk yıldönümü.

***

Geçen sene ülkemden ve sevdiklerimden uzaklarda geçirmiştim bugünü. Sonraki gün öğrendim ülkemde kopan fırtınaları. Ehven-i şer dediklerimizin şerrin bizatihi kendisi olduklarını öğrendim zamanla. Kibrin bir insanı ve yanındakileri nasıl firavunlaştırdığını gördüm bir yıllık zaman içinde. Kin ve hasedin bir insanı canavarlaştırışına şahit oldum. “Allah” lafzını dilinden düşürmeyen insanların da fütursuzca kul hakkı yiyebildiğini öğrendim. Üzüldüm olanlara, olanlara susanlara daha da üzüldüm.

Zalim zulmüne devam ededursun, biz duamızdan eksik etmedik iyiliği ve güzelliği. Karanlık demini çekedursun, biz ümit besledik bu dilsiz şeytanlar ülkesinde.

Rabbim güzel seneler nasip etsin hepimize. Bizi zulme ortak olmaktan uzak kılsın.

Amin…

sebi1