Herşey unutulmuyormuş öğrendim
Yaralar kabuk bağlasa da kanıyormuş bazen

Ne sevgiler sonsuzmuş, ne de aşklar

Acılar paylaşıldıkça azalmıyormuş
Çünkü asla paylaşılamıyormuş

Gerçek seveni aramak beyhudeymiş
Kapılar önünde beklemek sadece yanıp, pişmekmiş
Yaşananlar bir işleyen süreçmiş… Bildim

Beğenileri sevgi diye kabullenişlerimiz olmuş meğer
Hoşlantıları, kalp çarpıntılarına katarak; aşk sanmışız

Bir kara kaş-göze ömürler verilmezmiş… Gördüm

Dünya yalan derler ya, işte o doğruymuş
Yalancı zevk
lerin unutturduğu gerçeklere perdeymiş
Fütursuzca yaşamak kabullenişmiş, sessiz kalmakmış kötülüğe
Aramayışlar, düşünmeyişler tükenmekmiş… Farkettim


Aslında birçoğumuz hiç sevmemişiz,
Hiç yaşamamışız,
Hiç hissetmemişiz,
Hiç duymamış, görmemişiz…

Yaralanmakmış gerçekleri bilmek
Acı çekmekmiş aslında hayat
Yalancı ve geçici avuntularmış gençlik.
Yaşadım…